är lite smått upptagen

Är lite smått upptagen at the moment. Ska berätta mer om första dagarna i skolan men jag kan säga att det är kul:D Alla är så trevliga, glada och hjälpsamma. Eller jag fick läxor fösta dagen och det suger men minus läxorna är det kinglers. Ikväll har jag varit med volleyball-laget och käkat middag sendan for vi och kollade på en volleyballmatch. Roligt! Efteråt åkte jag med några till Pinky's (stället där de har god glass) och jag kom just hem därifrån.  Jag har homework to do så jag har egentligen inte tid att sitta vid datorn så herrårååååå
Bjussar på en bild från flygplatsen i Peoria! Första gången jag träffade värdfamiljen:)
Aleese (deras barnbarn), värdpappa Randy, värdmamma Cindy und ich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0