Play me all my favorite songs, and I can sing along, yeah

Jag har bestämt mig nu, det blir med Explorius jag åker. Dock har jag inte pratat med syv:en på skolan ännu. Det måste jag göra snart så att jag vet säkert hur det blir då jag kommer tillbaka igen.  Nu känns ett high school år i USA rätt långt bortamen snart, snart är jag där. Åhhh tänk när jag står på lilla flygplatsen i Umeå och ska åka iväg mot Stockholm eller vart jag nu ska men ååååh helt awesome! Att ha hela resan framför sig, så grymt spännande.

Jag tror inte att allt kommer vara guld och gröna skogar. Fatta hur mycker man kommer sakna allt hemma, tänk att inte komma tillbaka på hela tio
månader:( Några floder av tårar lär jag göra av med, men samtidigt kommer jag ha 10 underbara månader.

Juste, designen på bloggen har jag ingen aning om hur man fixar med header hit och dit. Jag kämpade länge med att få in en bild däruppe kan jag lova. En vacker dag kommer designen att vara fixad iallafall, när det är lär vi ju märka hehe.


 


Kommentarer
Postat av: elin även kallad de star dåra

du skulle ju åka med ef din tjoppa!! tänk hur mycket jag kommer att sakna diiiiiiggg! dehär håller inte..

2010-11-08 @ 12:08:16
Postat av: Anonym

Hej hej! Jag ska också till USA med explorius nästa år! :) Ska vi länka varann?

och jag läste igenom ditt inlägg, om designen och så,använd designadinblogg.se den är sjukt bra med tips och så. du kan söka på i princip allting! :)

2010-11-09 @ 20:25:08
Postat av: frida

blev med explorius förstår du! jag kommer sakna dig megamycket elinpelin<3!!



åhååå var roligt, ja de kan vi:) tack så mycket det ska jag testa!

2010-11-10 @ 14:32:56
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: Katt

Hej, kul att du ska åka. Jag har inte pratat med syon (syven) än, men ska göra det i nästa vecka är det väl tänkt. För eftersom jag kommer tillbaka till ett heelt nytt skolsystem vet jag inte hur det blir. För då har jag ju redan läst ett år i det nya! Kommer uppdateraa på bloggen när jag vet :) kram

Postat av: Frida

Tänkte bara meddela att syon på draggen sa att jag skulle behöva börja 1an när jag kommer tillbaka... haha kul! Det är grymt att du också ska iväg.

2010-11-25 @ 19:07:53
URL: http://usafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0