Let's go for a ride, just for a while.

I måndags var jag på intervju med Explorius. Det gick bara fint även fast vissa frågor var på engelska och jag var tvungen att själv prata engelska! Det stod ingenstans på deras hemsida att man skulle prata engelska, men jag hade ändå mina aningar;)

Det är höstlov nu och jag väntade typ hela dagen på innebandyträning för att jag hade inget bättre för mig. Men icket blev det av, för jag tog fel på tiden och missade träningen... Tur var väl det, för då jag var hemma ringde de från Explorius och sa att jag var antagen, wihoo I´m happy!!

Jag vet inte än om jag ska åka med Explorius så iförrgår skickade jag in en intresseanmälan till EF också. Den största skillanden är Softlanding Camp. Två veckor för 12 000:- extra med EF eller 3 dagar i New York med Explorius?? Det är vad jag funderar på (och att jag borde göra historia läxan) hehe.


Nu sitter jag och Olivia Englund här med varsin godispåse och ska snart se film. Troligtvis blir det en High School film hehe undra varför?

U.S.A here we come <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0