En liten fråga och ett (rörigt) svar

Anonym om Verkligheten hinner ikapp:
Varför valde du att åka till illinois?:) hade du valt något annat egentligen? Varför ville du inte till ett varmare ställe ex. Arizona eller Kalifornien?

Svar: Man fick göra delstatsval om man ville. Jag gjorde inget delstatsval för att jag vet typ ingenting om alla delstater i USA. Visst hade det varit roligt att ha sommar året runt, det skulle inte vara helt fel. Jag tänkte också såhär att: Att om jag gör delstatsval blir chansen mindre att få en värdfamilj som passar mig. Då finns det ju färre värdfamiljer att välja bland. Så den värdfamilj som passar mig bäst kanske inte bor just i Karlifornien eller Arizona. Om jag hade gjort ett delstatsval hade det kanske blivit svårare att hitta en värdfamilj som passar mig, eller det vet man ju inte menmen:)

Jag har alltså inte valt Illinois som delstat utan det var min värdfamilj som valde mig (och dem bor i Illinois hehe). Sedan tror jag inte att det spelar någon roll vart i USA man bor under sitt High School år. Jag kan ha lika roligt var jag än befinner mig, det viktigaste för mig var att få en värdfamilj som matchar mig, det är trots allt hos dem jag ska bo hos i tio månader :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vintersaker är väl typ två-tre tjockare tröjor och jeans :) andra saker är linnen,tröjor och shorts så om du tar lagom utav allting så ska det nog bli bra! tänk på vikten också :)

2011-07-29 @ 22:53:15
URL: http://mizgin.devote.se
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Hej! Har du lust att ändra till Washington på min länk? :)



2011-07-30 @ 23:20:55
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra svar!!:D

2011-07-30 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0