Verkligheten hinner ikapp

En vecka kvar = 7 fullbokade dagar

Tisdag: Jobb (fast den här dagen är ju som slut)
Onsdag: Jobb, middag hos moster och sova där
Torsdag: Jobb och typ utbytesträff
Fredag: Sista jobbdagen, biooooo
Lördag: Säga hejdå till mina kompisar
Söndag: Säga hejdå till släkten
Måndag: Packa det sista och se till att jag har med mig det nödvändigaste, typ pass och DS2019 + nått mer. Ska lägga mig tidigt eftersom jag kommer att måsta ska hemifrån typ kl 05.15 nästa dag.
Tisdag: Upp plågsamt tidigt, säga hejdå till familjen sedan bär det av!!
Jag har en svensk flagga som jag ska ta med mig till USA. Hade tänkt ta med den på hejdåminavännersaken så att mina kompisar kan skriva en liten hälsning på den. Haha lite töntigt men vadå det kan vara kul att ha! Kan väl hänga upp den på väggen i mitt nya rum i USA som ett minne(a)

Kommentarer
Postat av: Nellie

JAG VEEEEEET! DET ÄR SÅ JÄVLA OVERKLIGT! Men nu är det verkligen inte långt kvar! Om en vecka är vi i NYC och chillar galet :D det är helt otroligt!!! Kan inte beskriva med ord.......... Haha. Och nej, jag har inte börjar packa det minska (a) har dock resväskan på rummet helt tom.. Men ska nog börja på fredag! Shoppade idag också, ännu mer kläder som ska med.... Har du börjat? :D

2011-07-27 @ 20:34:07
URL: http://nellieharaldsson.blogg.se/
Postat av: sara linnea therese

åh vad jag kommer sakna dig frida:(

dock har vi inte fått umgåtts så mycket på senaste tiden, men jag kommer ändå sakna ditt skratt och ditt stora leende på alla innebandyträningar och matcher!

jag hoppas då fan du tar vara på tiden i usa och gör så jävla galna saker så det finns inte! så ses vi igen när du kommit hem:D:D

2011-07-28 @ 00:42:58
URL: http://sltr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför valde du att åka till illinois?:) hade du valt något annat egentligen? Varför ville du inte till ett varmare ställe ex. Arizona eller Kalifornien?

2011-07-28 @ 02:42:42
Postat av: Sara N

Såååå himla kul :D

hoppas du verkligen får ett super bra år därborta nu Frida!!! ta hand om dig och lev livet :))

2011-07-28 @ 20:29:35
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/
Postat av: Nellie

Kunde inte sagt det bättre själv!

Jaa, jag ska nog börja imorgon sen packa lite varje dag när man har tid! Borde få det klart till tisdag.. Lite jobbigt att vakna och väskan inte är klar ;) Åh vad härligt! Det hoppas jag också att jag får uppleva! Känns som att jag kommer ta med mig alldeles för mycket kläder men vill inte det..

Det låter ju inte helt fel faktiskt! :D Bäst man tar med sig ett par extra shorts och bikini :D perfekt för packningen.. haha

2011-07-28 @ 23:42:07
URL: http://nellieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Shiiiieeetttt vi åker SNART asså!! Frida har fu börjat packa eller nåt?:)

2011-07-29 @ 09:41:36
URL: http://mariamerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0