Still Have So Much To See & Doo

Idag ar min sista A day! Imorgon ar min sista b day och sista dagen pa Tremont High School. Sista veckan har jag redan haft sommarlov i mitt huvud. Det ska bli skont att inte ha skola langre men jag kommer anda att sakna alla roliga grejer som har med hogh school att gora. Men jag kanner att jag ar fardig med sjalva high school! Does that makes sense?

Framtidens Planer ar foljande:
Torsdag: track practice
Fredag: SECTIONALS WHAOOO and go to a fire afterwards
Lordag: going to a graduation party
Sondag: no plans yet
Mandag:GO TO CHICAGO AND PICK UP MY MOM AND DAD

Kommande veckor kommer jag ha fullt upp! Min coach sa att jag kommer vara en reserv for the 4x8 team som forhoppningsvis, mest troligt kommer ga till stade om dom springer bra pa fredag. Sa da kommer jag fa folja med till State!!! Sa himla roligt! Vi kommer bo i dorm room pa ett college! Kommer typ stanna dar tors-lordag och samma lordag har jag mitt graduation party. Pa sondagen efter ar det graduation! Sen ska jag visa mamma och pappa delar av det liv jag levt har i over 9 manader, det ska bli skoj! 



Paige says hi


Kommentarer
Postat av: javaneh

Tack så mycket fina Frida, ses snart!! <3

och gud vad kul att din familj kommer, åhh kärt återseende verkligen

2012-05-11 @ 07:49:25
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0