LET'S GO TO THE BEACH EACH, LET'S GO GET AWAY. THEY SAY, WHAT THEY GONNA SAY

TACK SÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄRRRRRR MYCKET, MIN HEMLIGA BEUNDRARE, LOVE YOU:)!!!
We had a long socks day at practice yesterday! To get to the track, we have to walk, but noooo we ride in the truck insted!
Get it girls;) Okej så igår på träningen berättade coach om vilken stad som hade snyggaste killarna (fråga mig inte varför, haha skön tränare bara). Han rabblade upp massa länder och städer. Gissa vilket land som var på första plats? STOCKHOLM, SWEDEN!!! GOO SWEDEN!

 

DET VAR FETT VARMT UTE IGÅR, HELT UNDERBART. Jag och Paige satt ute i solen innan träningen. Idag hade alla på sig en cut off shirt. Imorogn är det crazy hat day haha. På lördag ska vi på ett meet igen. Vi åker typ kl 5 på morgonen, hejdå sovmorgon.... Jag kommer springa 800 och 400m staffet *får inte tappa pinnen*!
Den 24 mars ska jag på state in archery!!! Alltså pilbåge/bågskytte eller vad det heter. HAHA vilket skämt, men det kommer bli roligt:) Vi åker till Springfield, Illinois huvudstad om jag inte minns fel!

 

Asså ska jag berätta vad som hände idag!! Jag öppnade dörren till min toalett, men såklart hade jag ju foten ivägen så när jag öppna dörren slog jag tån i dörren!! AAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ.... började blöda på tån haha...  TOSSE. Inte nog med det, jag skulle just åka till skolan men pag av detta blev jag försenad. OOOOCH vi hade en deal med våran lärare att om alla kunde komma i tid denna vecka, skulle vi ha ett food party på fredag! Om nån kom sent = inget food party. Jag har aldrig varit sen förut men såklart idag när jag INTE fick vara sen kom jag försent!!! Både jag och Paige va sen, men vi kommer ha ett food party iaf, YAY! Det som gjorde min dag bättre var att jag fick ett pillow pet av Whitney haha.
You can see my pillow pet in the back ground, it's soft! Papperet som ni ser i bilen är någonting man måste fylla i om man ska ta ledigt! Innan jag fick det papperet, fick jag lov att ha en signatur från min vfamilj att jag kunde få det papperet. Papperet ska sedan fylllas i och skrivas under av alla lärare, för att ta ledigt EN DAG. Haha sååå himla omständigt.. i detta fallet är svenska skolsystemet hundra gånger bättre.

Kommentarer
Postat av: Hilva

Vad var det i paketet månntro...?

2012-03-08 @ 17:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0