Exchange Student Problems

Min garderob i augusti när jag kom hit...  och såhär ser det ut 10 månader senare! Jag tycker ändå inte att jag har köpt nå mycket grejer alls så jag vet inte hur detta hände! Antar att man samlar på sig rätt mycket på 10 månader. Kommer måste skaffa mig ännu en till resväska tror jag. Det var bra att mamma och pappa kom hit för dom tog med en extra resväska hem till Sverige fylld med mina grejer.  Tips till blivande utbytesstudenter: Ta med kläder som följer skolans dress code. Ta inte med de tightaste jeansen för dom kommer du inte komma i igen runt årsskiftet.. haha. DO TRACK, för då kommer du komma i byxorna igen. Sen behöver man inte ta med överdrivet med kläder för du kommer köpa massa här och du kommer ändå inte använda kläderna från Sverige speciellt mycket. Ta med typ träningskläder och några finkläder ifall du kommer gå till kyrkan;p Finkläder här är typ beigea (stavning haha?)  byxor och en tröja. Eller sånna hära svarta kostymbyxor haha;D
Det var allt jag hade att säga för denna gången, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0