YOU GOT THE SWEDISH TOUCH

Nu har jag lagt in megamånga (85 st) bilder på facebook, så om ni vill se bilder kolla där för jag tänker inte ladda upp bilder på två ställen haha:)

 

Snowboradåkingnen i helgen var kul (känns som jag skriver "det var kul" rätt ofta här haha)! Vi tog ensnowboardlektion eller vad det nu heter. Det kostade 15 dollar per person för en timmes grupplektion eller 35 för en privatlektion. Vi valde grupplektionen men det visade sig att det bara var jag och Paige i gruppen. Haha fett värt!
Efter många fall och så vidare fattade vi hur man skulle göra och begav oss till stora backen!! Till en början smygtränade vi i the bunny hills. Liften i the bunny hill var som en rullmatta som finns på vissa flygplatser. Så mycket bättre än replift och knappliftar!!!

 

Idag hade jag min första ACP lektion. Jag tror inte att min mattelärare visste att jag hade bytt klass. Skolan ringde nämligen hem och undrade vart jag var... what tänk om lärarna ringde hem i sverige haha. Efter skolan hade jag track practice. " Det var kul!".
:) <3

Kommentarer
Postat av: elllan!

åhhh gullestumpan saknar dig också min älskade vän! <3

2012-01-24 @ 14:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0