MANGE YRE DE ALT DÖ VÅR HÅ

= Mange ger dig allt du vill ha fast med amerikanska ögon sett..
Försökte ladda upp massa (okej där överdrev jag) fina bilder men det funkade intee.. poop
Nyår var helt ok! Vi hade hela fam Kohtz över på middag här. Vi åt grillat kött och bakad potatis. Randy grillade i garaget så det luktar fortfarande grillat kött där haha! Senare åkte jag till Brandon and Randis hus och hängde med dom och några ändra resten av kvällen. På tolvslaget såg jag the ball när den föll i NYC. Fast då var ju kloclan bara 11 här eftersom dom är en timme före men ändå haha... Jag och Aleese började se en film runt kl 1 men tror ni att jag höll mig vaken eller??? Såg kanske 3 min av den filmen sen somnade jag haha som vanligt.
-
Jag och Paige plus några andra skulle egentligen ha åkt slalom idag men jag fick inte åka för min vf för att det var så dåligt väder:((( blåser fett mkt! Aja vi får åka en annan gång! Nu ska jag äta frukost, nej det ska jag inte. Fick just ett sms av Doritos och vi ska dra till Olive Garden med Ali, wiohhoo dom har typ as god mat men jag har aldrig varit där förut! KULT. Det är en del av huset som har lossnat, asså typ grejerna som sitter runt ett fönster på ett hus. Det blåser så mkt att den har lossnat! Så nu flyger och flänger den lösa biten, tror att jag måste gå och informera min vf om den flygande saken haha!
Ikväll blire filmkväll hos mig tror jag:)

BYEBYE
- OCH FÖRRESTEN 5 DAGAR KVAR TILL JAG ÅKER PÅ EN CRUISE TILL BAHAMAS!!!! TAGGADDDDDD

Kommentarer
Postat av: tova

hej!

Har du någon mailadress? jag funderar själv på att ta utbytesår och det vore jättesnällt om du ville svara på lite frågor :) kram!

2012-01-03 @ 13:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0