Cheer Competition och grejer

SNOWBOARDING
School spirit! Basketball game:) Vi syntes på nyheterna också haha! Stiligt nanting right
Idag åkte jag och Paige till en cheer competition! Det fick mig att tänka på Bring It On haha... Vår skola var hur bra som helst!! De fem bästa lagen kommer att gå vidare till state. Tyvärr gjorde inte vi det meeeeen dom sa att vi kanske kommer gå vidare i alla fall för att det var nått fel med poängen. Hoppas hoppas hoppas!
Cup cakes som min värdmamma gjorde! Ikväll var det birthday party för alla i släkten som flyyer år i february (INCLUDNG ME MYSELF AND I), vi var typ 6 eller 7 styckna! Detta innebar mycket mat och cakes. Jag fick en söt amerikansk shirt med peanutbutter and jelly haha, och örhängen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0