That awkward moment when someone takes your spot

Haha.....

 

Okej, så idag gick jag som vanligt  från historialektionen till lunchen. Min blåa lilla lunchlåda bärde jag dinglandes i handen, som vanligt. Men  det hände någontigt mycket ovanligt kort där efter. När jag kom till lunchen möttes jag av förvillelse. Vad hade hänt?? WHATS GOING ON??? OH MY GOSH. Jag kommer samtidigt till lunchen som mina bordskamrater. Vi utbyter några förvirrande blickar. Tittar oroligt omkring oss. Vi ser hur våra bordsgrannar sneglar åt vårat håll och börjar fnissa. Vad är detta!! Vårat fina vita bord är borta. Det fanns inget spår av vårat bord som vi alltid sitter vid alla andra vanliga dagar. Vårat lunch table finns inte där längre!! WHAT DA HECK. Where are we gonna sit now??? Alla har sina spots i matsalan. Kompisgrupper sitter vid samma bord varenda lunch. Och idag var vårat bord borta! Mattanterna kom till och med upp till oss och frågade vad dom hade gjort med vårat bord!!! Dramatiskt.

 

Tänkte bara dela med mig av dagens dilemma... amerikanskt high school och "bestämta" plaster, lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0