CRANK IT UP

Paige took this picture!

The track meet som var i tisdags blev inställt! Vi åkte dit, värmde upp, såg massa mörka moln och det började blixtra. Jag hann springa i 4x100m, det var skojj för det var en sån kort sträcka och vi vann! Efter det börjad det regna och alla kutade till bussen. Sen fick vi lov att sitta där i typ en halvtimme för att se om ovädret skulle gå över. Tillslut bestämde dom att vi fick åka hem WIHO jag slapp springa mina jobbiga events.

 

I onsdags åkte jag med Paige till Bloomington för att hälsa på hennes syster som går på college där! Vi gck runt på campus och kollade på hennes skola! Stötte på några som höll i kvastar, och jaa dom var påväg hem från quidditch practice... haha så himla awesome! På kvällen åkte jag, Elayna och Paige till Hailey. Hailey har typ gjort 4 cakes under spring break såå hon behövde folk som kunde äta upp dom haha. Gott vare. Hon har en papegoja som kan prata!! Och sjunga och skratta!! Asså var den lite cool eller, jag vill också ha en papegoja nu!! Den var hur rolig som helst!

"Lucy is a pretty bird"

Igår hade jag track meet igen! Hemma denna gång. Det blåste jätte mycket så det var kallt. Burrr. Är van vid typ 25 grader nu sen blev det kallt och blåsigt. Inte ok. Sprang 4x800m, open 800m and 4x400m. Sprang min snabbaste 800 någonsin YAY. Igår för the meet kollade jag på prom dresses. Hittade en jag gllade, meeeen den kostade typ 310 dollar = över 2000 kr!! NJAAAA skulle inte tro det. Är det stabilt att jag inte har en klänning ännu? Nope, finns typ inga storlekar kvar nu heller. Prom är om 3 veckor... Önska mig lycka till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0