HUSET

Framsidan av huset, men man går inte in i den dörren :), vi går i i garaget!
Baksidan av huset
Infarten till huset. Inte dåligt stora hus i bakgrunden...
Hall
Matrum som typ inte används så ofta
Träningsrum och Tanks rum, här har jag dock inte spenderat så mkt tid hehe.
Vardagsrum och Tank.
Trappen upp till mitt rum, mmm mjuk och skön
MITT RUM :D
Mitt rum!!
Utanför mitt rum, kontorshörna
Vägg i vägg med mitt rum,  barnbarnens rum när de hälsar på.
Nu ska jag gå och äta lunch, vet inte om jag har fler bilder som jag kan ladda upp men jag får se. Har hela källaren kvar men det får bli en annan gågn för just nu är cindys bror och hans fru här och de bor i källaren just nu så vore lite knäppt om jag tog kort på dom HEJDåÅ

Kommentarer
Postat av: sara

hej hej! tycker mycket om din blogg, och jag undrar om du kan filma medans du går en "runda" i huset och filmar, och berättar ! :D Skulle vara jätte kul att se. om du har tid :)

2011-09-04 @ 22:49:05
Postat av: Monica

Vilket fint hus! Oj, kul att få se hur du bor.

2011-09-05 @ 17:13:03
Postat av: Frida

hahahahhahahahahahahahahahahhahaha, vafaan frida! Men tack för att du lämnade kvar några doritos för min påse är slut. :( Hoppas halsen blir bättre. Nu ska jag återgå till att äta mina Cheetos, som smakar bajs.. (:

2011-09-08 @ 04:01:18
URL: http://usafrida.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vad nice:D

Du anar inte hur avis jag är på dig!! Min högsta dröm är också att vara utbytesstudent i USA...:)

Hoppas du får en underbar tid!

Kramar

2011-09-16 @ 08:53:51
URL: http://admin.nextinfashion.se/byellen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0