tjena mittbena

Ar i skolan nu har web design. Tycker om den har classen, for vi har typ aldrig nagon homework sa det gillas. Ikvall are den sista football hemmamatchen. Kommer vara kallt att sta ute i flera timmar! Jag har ingen var jacka.. packade inte nagon jacka nar jag akte hit. Det kanske var lite dumt gjort hehe. Natt annat jag saknar ar min svarta halsduk! Inte for att det ar yberkallt annu men det kommer bli kallt snart. Ikvall pa mtchen ska nyheterna komma och filma tror jag. Och forresten kolla den har lanken. Det ar Kennedy i volleyball laget som va med pa nyheterna, kasnke kan vara kul att se:)

http://centralillinoisproud.com/search-fulltext?nxd_id=204547

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0