PICS THANKSGIVING

Det min värdmamma håller i är the turkey's neck haha.. eww
TURKEY.. hehe vi käkar skolans maskot
dressing, corn, sweet potatoes,dressing
WALMART BLACK FRIDAY SHOPPING, INTE LUGNT!
Julbelysning sattes upp i helgen...
Denna syn möttes vi av när vi kom hem idag. Haha grannar....
Vi dekorerade även den lilla julgranen!
Imorgon äre skola som vanligt. Det var varit skönt med en långhelg och vet ni, snart är det jullov!
Jag har sett flera utbytisar som är lite oroade över hur det ska klara av julen - utan julmust. Haha vilken tur att jag inte ens tycker om julmust! Jag har hittat svenska pepparkakor och jag har ju min kära mjölk så för mig är det lugnt;)

Kommentarer
Postat av: sandra

fridoooooooooooo saknar dig:D

2011-11-28 @ 08:53:42
Postat av: matilda

hahah åååh vad nice med en sån där fetgran! Sjukt kul ändå att få fira jul därborta för det känns som mycket "större" hehe jag vet inte men om man tänker på filmer till exempel:]



Saknar diig fridaaa, skype nåndag?!

2011-11-28 @ 09:10:00
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/
Postat av: cornelia

FAN VAD JAG ÄLSKAR AMERIKANSKA JULAR eller ok älskar hur de verkar för vem vill inte ha en sån där jävla stor gran??!?!?!!

2011-11-28 @ 12:40:40
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: Monica

Wow, vilken gran!!!!

2011-11-28 @ 12:43:09
Postat av: Mikaela

Fyfan vilka underbara grannar, humor på hög nivå!

2011-12-03 @ 01:47:33
URL: http://awesomenessinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0