I See Sparks Fly Whenever You Smile

Gillar att man kan chatta med apple personer som hjälper en! Apple snubben var ju en trevlig prick haha. Beställde just en iphone wohoo nu äre bara att vänta på att den ska komma = 1 till 2 veckor...  ÅÅHHH hatar att vänta haha.
'
Imorse satte jag mig vid datorn, klockan var sju och jag skulle egentligen bara logga in på fejan bara för att. Moa var inne och övertalade mig (inte så svårt hehe) att logga in på skype. Roligt att snacka med henne och lina! Och med några bruttor från klassen :D!!. Kul att ni skulle sluta om en timme och jag skulle börja skolan om en timme. Lite galet är det med tidsskillnaden.
'
IDAG BAKADE JAG KLADDKAKA!!!!!!
Fan så gott det är. Var grymt länge sedan sist. Lyxade till det med grädde också. Här köper man färdig vispad grädde, smidigt såklart.

Kommentarer
Postat av: ghgasd

Är kladdkaka vanligt eller ovanligt i usa? tycker amerikanare om kladdkaka? :)

2011-11-16 @ 15:25:57
Postat av: Anonym

Är kladdkaka vanligt eller ovanligt i usa? tycker amerikanare om kladdkaka? :)

2011-11-16 @ 15:26:39
Postat av: linlun

tidskillnaden är störd!!! btw det var askul att se/prata med dig fridus!!!:D

2011-11-19 @ 12:46:18
URL: http://linnealundgrens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0