Visumansökan

Har just fyllt i visumansökan! Äntligen. Det var värsta knäppa frågor, typ om man har varit terrorist eller liknande haha fult! Det dryga är att man måste åka till amerikanska ambassaden i Stockholm för en personlig intervju. Visst, åka till Stockholm är ju alltid trevligt men det finns ett fåtal tider och ååhhh jag jobbar just veckorna när det finns tider plus att det är trästock då!

Nu försöker jag boka tid amerikanska ambassaden den 21 juli för att det var typ den tidigaste tiden som fanns. Men det laggar så vi får ju se hur det här går haha. Den 21 juli är typ en och en halv vecka innan jag åker så jag hoppas att mitt visum hinner komma!! Annars äre kört:(

Kommentarer
Postat av: Eira

Jag tror det stod att det var bra om man visade öronen och jag tänkte att det var bäst att satsa fullt ut istället för att bilden skulle bli nekad :)

2011-06-19 @ 20:32:51
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: louise

mitt visum kom dagen efter :)

2011-06-21 @ 17:58:59
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0