Uuuuuuäääääää

Åh jag är förkyld som en babian!!!! Måste bli frisk nu nu nu!


Kommentarer
Postat av: Hilve Halvegård

Tosse dig

2011-12-19 @ 19:02:14
Postat av: magdalena sundström

samma här! låg hemma hela helgen.. skoj!!



krya på dig :)

2011-12-19 @ 23:05:31
URL: http://magdalenasun.blogg.se/
Postat av: Edda

Sv: Hejdu :) Gud va roligt, skönt att du har det bra! Det känns faktiskt jätte bra, saknar väl USA såklart men väldigt skönt att komma hem och leva det svenska livet igen. Det kändes lite som att tiden stått stilla och förutom lite internskämt som jag missa så var det inte så mycket. :) Jag har så mycket kontakt med USA-folket som jag kan men eftersom tidsskillnaden så är det lite svårt. Ja, engelskan har absolut förbättrats. dock känner jag att jag tappat uttalet efter att jag kommit till Sverige och hört mina klasskompisar prata ;) Haha fråga på du, det är bara roligt :)

Kram

2011-12-20 @ 00:17:42
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Moster

Ät massor med vitlök!!!

2011-12-20 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0