The fact that you saw the world affected all your decisions

Peak som är en utbytis från Thailand, fick se snö för första gången i fredags! Dock inga mängder men... haha vi såg en plogbil på väg till skolan (det fick mig att tänka på stockholm + snö hehe inge illa menat)
Stockings! Jag har en med mitt namn på hihi:)
Study hall! Kolla på den genomskinliga pumpen i bakgrunden. Dom har typ hand sanitisers överallt i alla klassrum och sen finns det även snytpapper ( haha eller servetter kanske det heter) i alla klassrum!
Jag och Elayna på basketball matchen!
Juste jag ska lägga upp videon från matchen.. men nu ska jag och en kompis fara och shoppa! Hejdå hare bäst
KOLLA IN DETTA SOM PAIGE SKREV TILL EXPLORIUS HEMSIDA :)

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha oj okej kanske inte vilorum:]] men dom har gjort ett studierum nere i källaren, där det alltid är lugn och ro så man kan vila där om man vill också:D!

2011-12-14 @ 00:00:19
URL: http://linnealundgrens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0