Turtles can actually breathe through their butts


KOLLA pa bilden, new york kanns som att det var hur lange sen som hellst! roligt vare allt :)

Har web design nu men vi har en study day infor finals. Jag behover inte ta finals (tack och lov), sa jag har inte sa mkt att gora. Jag och Rachel sitter och kollar pa unnecessary knowledge haha.
I helgen ska jag och nagra kompisar gora pasta! Pa sondag ska jag och Savannah och flera andra aka skridskor! Haha kommer bli kul;)  Idag ar min sista skoldag for denna termin! Det ar helt sjukt vad tiden har gatt fort!(!!!!!!) Jag har varit har i mer an fyra manader sa jag har lite mer an halften av tiden kvar. Jag ska ta vara pa den tiden! Hoppas att ni har det bra dar hemma i Sverige. PUSSHEJ saknar er:) men jag vill inte hem an hihi(a)

SO IF YOU PUT THEIR HEAD UNDER THE WATER, THEY CAN STILL BREATHE.

Kommentarer
Postat av: moster

Njut av tiden!!!

2011-12-16 @ 20:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0