LIVING YOUNG WILD AND FREE

BILDER FRÅN JULLOVET:
MMMMmmmmmm Marabou! Tack så hemskt mycket! Dock gav jag bort allt (nästan) i julklapp
LYCKA
En bild på Megan när hon var på väg till the blue doll house! Eller jaa, haha jag kallar det så för att jag tycker det ser ut som ett dockhus! Kolla, ingen snöööööÖ! Igår var det 13 grader varmt här.... och det är snart januari. Galet!
Bulldog! Blev nästan uppkäkad haha!
Liten entre till skolan!! Inte Tremonts skola dårå haha utan Pekins:)
We made skillet cookies!!
'
Minsta biobiljetten ever! Jag och tre kompisar for och såg War Horse idag! Billigtoch bra hehe.
NUUUUU ikväll ska jag vara med Paige, Kelbs, Peak och Eli fun fun fun! Imorgon äre nyårsafton, ingen big deal här. Kommer att käka middag hemma med lilla släkten. Sweet.  HA SÅ KUL I SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: cornelia

Åh vad fick du från VS?:D:D:D

2011-12-31 @ 11:10:39
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: Hilve Halvegård

Detsamma, ha så kul och ett gott nytt år :-)

piltre

2011-12-31 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0