I got a bug in my margarita

Tjoho
Söndag: Kyrkan kl 11, pratade med min familj hemma i Sverige, kollade på football, åkte till Peoira och kollade runt i affärer, bakade lussekatter. Dock så have vi inte tillräckligt med saffran så dom blev inte jätte gula, men dom va ok! Det roligaste var att min vpappa hedde (bra ord i know) kanel på dom så att dom skulle smaka mer. Det var ju en ny kombination!
'
Idag måndag: I overslept, hann i tid, blödde näsblod haha.. glömde min goda subwaymacka eftersom jag försov mig! Så jag hade nått annat till lunch. På P.E lektionen spelade vi pickleball. Det har vi spelat typ i några veckor och kommer spela till jul eller nått. JUSTE på tal om jul, jag behöver inte ta finals! Så jag kommer typ få jullov den 15, sweet! Tillbaka till pickleball, det är typ en blandning mellan tennis och pingis känns det som. Konstig sport haha. Saknar innebandyn!!!
Imorgon har jag ett biology test. Ska läsa igenom anteckningarna nu och he in kläder i torktumlarN.

Kommentarer
Postat av: Clara

haha tokfia har börjat skriva svengelska!!!

BLOGGA MER FRIDA!!!!

2011-12-06 @ 16:18:19
Postat av: eddopeddo

"Så jag hade nått annat till lunch."

haha snart kommer du glömma svenskan :( heheh skoja

puss puss saknar dig!

2011-12-06 @ 19:21:17
Postat av: Anonym

vet dom i usa vad innebandy är för något?:)

2011-12-08 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0