"Are you good at ping pong?" Uuuhm no? "Okay, well then you'r not from China"

Hej igen, detta har jag hållit på med senaste dagarna:
På min study hall gör jag först min matteläxa, sen spelar jag kort!
Donken drive through! Kul att vi ändå stannade och åt på parkeringen i bilen. Gjorde drive through bara för att slippa kliva ut ur bilen.... oj oj oj
I onsdags for yg på walmart och vi köpte julklappar till behövande
Idag = lördag åkte jag och min värdfamilj till Bloomington och kollade på en balett! En släkting var med i baletten så de va därför vi for dit.  När man kollar ut genom fönstret känns det verkligen inte som att det är december! Det
är liksom ingen snö ute!! Gräset är grönt (men inte majsfälten) vad äre här haha?
Det var fräänt! Detta var typ 30:onde året i rad som de gjorde en version av Nötknäpparen.
Efter baletten for vi ut och åt på en restaurang och sedan shoppade vi! Det var en liten 10årig kille som frågade huuur många frågor som helst om Sverige under tiden vi åt med släkten. Asså haha galet mkt frågor och galet randomfrågor: "Are you good at ping pong?". Uuuhm no? "Okay, well then you'r not from China". Och massa mer... Do you have tigers, Mc Donalds, do you know who Barac Obama is, how do you know swedish?
'
Igår, fredag var det första basketball matchen! Fast jag missade när bandet spelade och allt i början för att jag paige och ali hade varit och tränat! Har inga bilder från matchen för jag hade varken kameran eller mobilen med mig:)
'
Systeryster, jag köpte nått till dig som jag ska skicka till dig! Hihihi kunde inte låta bli att säga det!! Håll utkik i brevlådan, men det lär ju ta ett tag innan paketet kommer för jag har inte skickat det än.. skickar nån gång i slutet av kommande vecka!
Godnatt kära vänner

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah jadu, det ser likadant ut här i umeå, gräsmattorna är gröna och ja ingen snö. DET känns konstigt eftersom det brukar vara metervis med snö nu egentligen, men jag klagaar inte(A)

Hare bäääääst<3

2011-12-04 @ 11:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0