125 dagar tills jag kommer hem

Valentine's day är ju snart och då kan man passa på att köpa en Crush till sin crush! Den kommer sedan bli utdelad och man kan välja att vara anonym eller inte. Haha gulligt.
Skolmaten!
SUPER BOWL, haha vi spelade bear pong minus the bear
Bilmek....
Matsalen. Där folket i bakgrunden står, där brukade mitt bord alltid sitta men som slutade ju sätte upp det bordet!! Numera sitter vi här haha;)
For till OG, födelsdesagsmiddag för Kelsey!
Peak och Paige och gullhunden!
Haha jag stalkade min egen blogg och såg hur mycket roligt jag har haft under tiden som jag har varit här! Jag såg också att svenskan blir sämre ju längre tid jag varit här men jag hoppas att ni kan förstå vad jag skriver haha. Idag är det 99 dagar kvar till graduation btw!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hej, jag funderar på att också åka till usa efter ettan, men vilken klass hamnar med där? asså är det de personerna som har två år på high school kvar?

Och en del som har varit i usa säger att de är mycket barnsligare än oss i sverige vid den åldern, stämmer det?

Tacksam för svar :)

2012-02-13 @ 08:05:09
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0