Your lips keep trying to speak, but you just can't find the words

Okay let's see here... vart ska jag börja?
I måndags hämtade jag upp mina föräldrar i Chicago. AWESOMENESS. Vi åkte på Steak n Shake som var den första restaurangen som jag åt på när jag först kom hit. I tisdags åkte vi runt i Peoria och shoppade. Vi åkte också och kollade på hus. Eller slott kanske jag ska säga för husen var ju helt galet stora.

 

På onsdag kväll åkte jag till State in Track!! The 4x800 team hade kvalificerat till State och jag fick följa med som reserv ifall något skulle hända. Som tur var hände inget och jag behövde inte springa haha. Men vi bodde i alla fall  dorm rooms på ett college och jaaa det var fett kul! Och varmt nånting. Typ 29 grader ute och strålande sol. Inte helt fel men  nu har jag snygg bränna efter track tröjan.., Hur gick det för the 4x800 team då? THEY GOT THIRD!!!! IN STATE!!! TREDJE BÄSTA I HELA ILLINOIS. Så himla bra dom äärrrr <3  Dom sprang på lördag klockan 11 och en timme senare fick jag lov att åka hem för jag hade mitt graduation party kl 4! The track meet var 2 timmar bort sååå jag hann bara komma hem och göra mig i ordning sen var det fullt hus här. Hade det jätte trevligt och Cindy hade fixat allt så himla bra med mat och allt ihopa.

 

IDAG ÄR DET GRADUATION!!! Jag har inte varit hemma på flera dagar, mitt rum är hut stökigt som helt och allt händer på samma gång. Har massa graduation parties att gå på efter själva graduation. Jag kom som sagt just hem efter att ha varit bortrest ett par dagar och på tisdag åker jag igen. Då ska jag till Chicago med mami, papi, Cindy and Randy och Paige!  Vi ska bo på hotell och utforska Chicago. Dagen efter jag kommerhem från Chicago ska jag åka till Indianapolis och gå på Indy 500 som är typ ett race och det kommer vara as mkt folk där.
SÅ MYCKET SOM HÄNDER JUST NU, HOT MESS

 

Nu ska jag käka lunch och göra mig redo inför GRADUATIIIOOOONN DUDUDUDUUUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0