liten snabb uppdatering

Jag har mindre än två veckor kvar här nu och jag har fullt upp hela tiden! Nu är klockan snart nio och Hannah är påväg hit för att hämta upp mig, vi ska ut och springa! Kan ju meddela att vädret inte är det bästa.. 10 grader!? Förra helgen var jag i Indianapolis och då var det 37 grader! Okej nog om vädret. Senare idag ska jag på lunch med Cindy och vi lär ju gå i några affärer också. Dock kommer jag redan ha problem med att få med mig allt hem. Måste köpa en extra resväska även fast jag redan skickat hem en resväska med mamma och pappa! Ikväll ska Peak från Thailand ha ett hejdå party. Vi har även ett track party så jag ska försöka gå på båda! Ochneeeeejpartyhärinkluderarintealkoholhaltidgadryckerlol
detta skulle ha publicerats imorse men det funkade inte då;d

Kommentarer
Postat av: Hilve Halvegård

Detärjubraaaaaattallspartyndärinteinkluderaralkohplhaltigadryckerfördåskulledujuintekunnagåpåallaolikarologaparynhahetsåbraohälsacindyorandysåmyckey

2012-06-02 @ 05:34:23
Postat av: Fridaj

Hahatönt

2012-06-02 @ 17:08:04
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0