URSÄKTA MIN FRANSKA

Heeeejsan!!
Det var ett tag sen sist jag bloggade = jag har det  as bra här och har inte tid att blogga. Eller okej nu ljög jag pyttelite men jag går hellre och lägger mig tidigare hihi.. Ber om ursäkt för sämst uppdatering!
I förra lördagen for jag med min vfamilj och åt lunch på en restaurang. Paige följde med och sedan shoppade vi! Hittade min homecoming dress!!!! Den är blååååå. Det var svårt att hitta en klänning för det finns många fula klänningar haha. I söndags följde jag med Megan och Josh och Megans mamma och pappa till Tanners Orchard som är ett ställe där de har massa äppelträd. Gick och plockade äpplen mm dom var goda!  Matade och så får eller getter eller vad det var för djur. När jag stod där och matade dom hörde jag någon som svor och sa FAAN! Jag ba wohooooo, en svensk person i närheten!! Det var en svensk man som var där också! Snackade svenska med honom men det var fett konstigt att prata svenska i början. Snubben var här för att hälsa på sin son som har varit utbytesstudent men sonen flyttade till usa för han träffade en tjej! HEHE. Aja när Josh sedan frågade vad vi pratade om svarade jag honom på svenska. Han ba what? Och jag sa samma sak på svenska igen... haha blev lite förvirrad och det tog ett tag innan jag fattade att han inte förstod vad jag sa..
Vad mer... har massa bilder att lägga upp men det får bli en annan gång. Igår var hela youth gruppen här och åt middag. Åt förrätt i ett annat hus och efterrätt hos en annan = skoj, gott och mätt!
NUUU måste jag skynda miv att äta middag, och dra till skolan igen. Vi har en bortamatch ikväll som vi MÅSTEE vinna annars har vi träning på fredag morgon innan skolan........... hoppas vi vinner!! I helgen ska jag göra massa roliga saker, nästa helg ska jag till brandson eller vad det heter med peak och eli och sen helgen efter det är det HOMECOMING OOOOOOHHH GALET VAD ROLIGT HEJDÅåÅÅ

Kommentarer
Postat av: Malin

Du glömde gratta mig på födeledagen :(((

2011-09-30 @ 11:39:56
Postat av: fridaj

du fyller år den 30 in den 29 dummer :) GRATTISSSSSSSS!!!! hhihi

2011-09-30 @ 12:32:32
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: linnea

åh så himla kuuul! ska du gå med någon på homecoming?:D eller visst gör man så?:]

2011-09-30 @ 16:39:06
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0