There’s a party on the rooftop top of the world, Tonight tonight and were dancing on the edge of the Hollywood sign

TJAAAAAAAA
Har haft vb turnering hela dagen och vi kom på tredje plats WIHO:D Ikväll åkte jag, Josh och Megan till pumpkin festival i Morton. Åt pumpkin ice cream för första gången. Det var gott! Det var som en mjukglass, men lite gulare och det smakade som kryddigt. Imorgon ska jag soooooova, sen kyrkan kl 11. Efter kyrkan ska min area representant eller kontaktperson komma hit. Har inte träffat henne förut och jag har varit här i..... hm hur känge har jag varit här?? I 6 veckor har jag varit här så det är väl på tiden. Ojjj vad fort 6 veckor har gått!! Jag gör så mkt hela tiden så tiden går väldigt fort. Jag tror inte att jag har en ledig helg i hela oktober haha.. Min värdmamma har snackat om att åka till Chicago den 22 oktober, galet nice!
Detta är ett klipp från idag när vi åkte hem från turneringen. I början säger Paige att vi kom på tredje plats! Det är roligt när hon och de andra snackar svenska. Typ när de säger hår, tycker dem att det låter som whore osv. Haha aja skoj äre. Sen snackas det om bajs, sockerkaka och lite annat. Det är nått konstigt i bilden för solen var exakt bakom men men what to do??? Inget, GODNATT :D

Kommentarer
Postat av: matilda

haha ååh vad roligt!! :D Fler filmer Frida det är asroligt att kolla på :D::DD

2011-09-19 @ 18:14:19
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0