lalalalal

HEJJJJ nu är jag på bättringsvägen!! Men är hemma från skolan idag också. Tre dagar har jag missat = vill inte ens veta hur mkt jag är efter i alla ämnen. Jag måste bli frisk nu, nu, nu för att på lördag ska kyrkans youth group till Six Flags som är ett nöjesfält!!! och sjävlklart måste jag bli frisk så att jag kan gå i skolan också hehe;). Det börjar bli lite booooring att vara hemma och inte träffa nån.. fast det gör ont när jag pratar så det är lika bra att inte träffa någon haha.
JUSTEEEEEEEEE, nästa helg alltså typ den 17 september ska Nellie komma hit! Om det löser sig med skjuts osv men det löser sig säkert wihoo vad skoj! Nellie och jag var på samma soft landging camp i NY! Hon bor också i Illinois, faktiskt ganska nära såååååå, det kommer bli skoj! Roligt att snacka svenska med någon, älskar att prata svenska så att ingen förstår!! Eller asså bara om jag har någon annan att prata med som förstår svenska, annars blir det ju som att prata med sig själv... haha åhh vad konstigt det blev, HEJDÅÅÅ :)
Mitt bästa, spraysmör! Perfekt för majskolvarna mm! mmmmmmmmmm så gott det är, älska majskolvar med smörre!

Kommentarer
Postat av: c

OFTA SIX FLAGS:(:(:(::(:(:( dööööööööör av avundsjuka, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad roligt!!!!!!

2011-09-08 @ 20:19:33
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0