"I want Boo! ...I mean glue!"

Heeej hej hallå!
Här spenderar man rätt mkt tid i skolan har jag kommit på. Man hinner bara hem sen ska man tillbaka för att det är volleyball! Det äger att vi äter med laget innan hemma matcherna. Fast jag har svårt att förstå att man käkar chips och kakor innan match... haha men jag klagar inte för det är gott! Vi vann första perioden/halvleken/spelet eller vad det heter. Sen van dom de andra så vi fick lov att spela en tredje avgörande period, som vi förlorade, men det var jämt! Innan matcherna så står alla i hallen vänd mot flaggan med handen på hjärtat sen spelar de nån sång. Det är ett stycke eller en del av den sången som låter exakt som den svenska julsången ba God jul önskar vi er alla, god jul önskar vi er alla osv! Haha tänker på det varenda gång.
Efter skolan idag köpte jag ribbons till helgens turnering, blå och gula som svenska flaggan wihoo det klurade jag på länge! Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan he in en ny omgång och he den första i torkgrejen. Eyyy, förresten idag på historian körde vi Jeopardy som träning inför ett prov! Roligare än en vanlig historialektion kan jag lova. Vi hade dessutom en kategori som inte handlade om historia utan den var om TV intron. Det var bland annat Rugrats, Scrubs och Criminal Minds. En gång så kände jag igen introt jätte mkt men det var typ ingen annan som gjorde det. Så jag räckte upp handen och sa Prison Break och det var rätt! Förvånad blev dem när svensken visste vad det var haha det var kul. Våran grupp vann och då fick vi 2 extra credits att lägga till på provet!! Awesome! Dock ganska(mycket) olikt svenska skolsystemt.
En kompis ska göra en skiva till mig med massa musik som de lyssnar på här :D Taggaat!
Denna låt lär spelas på Homecoming btw! (AHHHH panik snart, mindre än en månad kvar och jag har fullspäckat schema, och ingen tid att hitta en kläning! oh myyyy)
Hejdå nu är tvätten klar

Kommentarer
Postat av: linnea

SERIÖST DEN DÄR LÅTEN ÄR SÅ JÄVLA SKÖN! värsta somrig!:D

2011-09-16 @ 17:17:42
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Den där låten är såååå underbar! Haha, alla här snackar om att det kommer bli sommarens låt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0