Every time I step up in the building everybody hands go up, and they stay there

HEJSAN HEJSAN! Eller vänta vi börjar om, TJENAHEJ DIN GAMLA PADDA!
Vill ändra designen på bloggen till svart och vit, men jag har inte tid att klura ut hur man gör.. buhu
.
Kom just hem från våran första hemmamatch (volleyboll)! Ohh kul det var! Inte för att jag var ute på planen och spelade men det var roligt ändå. Ska typ spela imorgon då det är ett frosh game. Ett frosh game är till för de som inte får spela så mkt annars hahah lika med mig! Det kommer bli en upplevelse utöver det vanliga och jag kommer att vara så förvirrad;)
.
Mitt minne är kanske som ni märker dåligt för nu glömde jag vad jag skulle säga.... igen. brb måste tänka lite.
Ahh juste på volleyboll matcherna så bär JV ut Varsitys vattenflaskor, värsta servicen! Och först i leden står alltid seniors,sen juniors osv. På träningarna när man stretchar så står seniors i mitten av ringen. Seniors fick välja tröjnummer först mm så det är typ mäktigt att vara senior haha ;).
Köpte present till min little sis idag efter skolan med Paige. Köpte också snickers fast med peanut butter till mig själv!! MM så mumsigt. Och jag köpte även en typ ice slush, gott och svalkande i värmen! Har bilder från dagen men jag har inte lagt in dom på datorn. Har inte tid att sitta här egentligen... har ett quiz imorgon som jag har noll koll på. Det är mkt roligare att blogga haha
.
Sen skulle jag vilja ha lite tips på vad jag ska skriva om eftersom jag glömmer allt hela tiden!! Ska jag skriva om vad som händer på lektionerna, vad vi får för mat i skolan eller om vad som händer på lunchen?? Eller gossip som man hör på skoltoaletten kanske??;) haha nej men seriost.
OCH ett promblem som har uppståt, imorgon har vi ju match igen, meeeen vi ska dress up i skolan! Och jag har inga sådana kläder med mig!!! och jag har inte haft tid att fara och shoppa (walmart räknas inte heehe)... Man kan antingen ha en kjol eller typ chinos, fast inte riktigt chinos. Så jag måste klura ut vad jag ska ha på mig, och ja haha det är viktigt!! Min värdmamma kom till mig och hon hade en gammal kjol som passade! haha fick just reda på att hon har några garderober lite här och var i huset fulla med kläder. Kanske kan hitta någonting som kan funka trots allt lol. Haha lol, LOL haha lol, skriver man hela tiden här btw.
Säger godnatt med denna låt som jag har på hjärnan (och har haft i några dagar)
Everybody hands go up,
And they stay there,
And they say yeah,
And they stay there.
Up down, up down.
Cause all I do is win, win, win.
And if you goin’ in put your hands in the air,
Make 'em stay there!

Kommentarer
Postat av: Hilve Halvegård

Om du har tid kan du bloggade om hur det kan komma sig att Queen´s Parks Rangers kunde förlora mot Newcastle senast i Premiär League. Mitt tips stöp ju som en babian med blyskor bara därför. Nu har jag ju Salarstar hack i häl. Inge bra.



Eller då kan du blogga om lektionerna, skiljer det nåt mot hemma. Ha det gott :-)

2011-09-13 @ 16:09:49
Postat av: Monica

Skit i Hilve! Fortsätt blogga som du gör:D

2011-09-13 @ 20:37:10
Postat av: Paige

Write about the awesome people you meet here! (aka do a blog on paige watson) ;) Hahaha

2011-09-14 @ 05:56:58
Postat av: Sten Jonsson

Hej på dej kl är nu 16,46 onsdag skulle vara roligt om du skulle kunna tala om hur det är en helt vanlig skoldag önskar (skolmorfar i Sävar)

2011-09-14 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0