1 Septemberrrr

Torsdag idag, yeyy fredag imorgon och football game! Första hemmamatchen, kommer bli grymt roligt sägs det, WIHO. I tisdags hade vi vårt första volleyball game och vi vann. Spelade inte men det var roligt ändå. Vi har fått våra kläder som vi beställde. Det är en mjukisdress som är typ glansig mörkröd, en svart tjocktröja + vit tishirt med tryck. Vi fick också en liten handduk med vårt nummer och efternamn, fetttt! På lördag har vi en turnering, spännandeee. Imorgon i skolan ska vi ha den vita tröjan och jeans för att vi har turneringen i helgen!

Amerikanska pannkakor som kyrkan gjorde för att samla in pengar till när de ska till six flags som är ett nöjesfält. Man kan inte säga platt som en pannkaka här för pannkakorna är inte platta hehe.....
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kom just hem från volleyballen, måste göra homework.. US History och biology. Btw så lästa jag högt på svenska idag för att det lät coolt tyckte de ahha. Fått roliga frågor om sverige osv, alltid lika kul! Det är lite knäppt (fast ändå inte) att de inte förstår vad jag säger på svenska. Haha okej de är från Amerika men ändå! Svenskan kommer ju naturligt för mig... haha.
En sköldpadda som satt fast i en krok.. räddade den när vi paddlade förbi, så snällt!
Imorgon är det en månad sen jag lämnade svensk mark! Saknar svensk mat, min familj och vänner, men nej jag vill inte åka hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0