GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SYSTERYSTERRRRR :) <3

Kan börja med att säga att vi förlorade matchen igår = träning kl 06.00 WIHO. Det jobbigste var att kliva upp ur sängen, annars gick det rätt bra men nu är jag trött! Efter skolan idag stannade jag och Paige kvar och filmade lite i skolan! Tänkte att ni kanske ville se det:). Idag hämtade jag mina senior kläder som jag beställde tillsammans med cap and gown (=kläderna som man har på graduation)! Köpte också en tassle som man ska ha på huvudet.
Ikväll har jag och värdfamiljen varit på födelsedagskalas! En sexåring, Cindys och Cindys pappas födelsedag skulle firas. Tårtan var mer som en sockerkaka med glasyr och presenterna var i en fin påse och inte liksom i ett paket. Huset som vi var i var värsta stort och fint. Alla hus runt omkring var också jättefina så jag vill ba gå in i alla hus och kolla hur det ser ut haha!
Imorgon har vi en neighborhood cookout, ja med de som bor på vårt kvarter eller vad man ska kalla det. På söndag ska jag följa med Savannah på nån grej, typ picknick:) Kommer bli skoj!
HAHAHA juste jag kom på en grej. En kompis frågade om vi hade samma siffror i Sverige som i Amerika hihi kul. Vanliga frågor annars är om vi har donken, iphons, tv, facebook, om vi smsar och om "We speak Sweden".
Cap and gown, tassle! Tjejerna har vit, killarna maroon, tjejerna har en maroon grej runt sig (typ som den gula grejen) och killarna har en vi sån grej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0