Söndag den 2 oktober

Idag är det den andra oktober och det betyder att det var 2 månader sedan jag lämnade Sverige! Ojjjjj, två månader, det har gått såå sjukt fort!!! Känns typ som att jag har varit här i några veckor!
Igår var jag och värdfamiljen på neighborhood cookout. Alla grannar hade tagit med en chili och de hade en tävling om vem som gjorde den bästa chilin. Jag och Samantha var domare! Innan middagen kom Elayna och hämtade mig och vi åkte till ett ställe där de fixade homecoming flaket. De har en parad och alla classer har dekorerat ett flak. Temat för våran homecoming är som jag nämnt tidigare PIXAR movies (lampan som hoppar runt). Under homecoming week som är inte nu till veckan men nästa vecka ska vi klä ut oss till en karaktär från en pixar movie. En annan dag pirat, skolans färger - maroon and white, och en dag ska alla senoirs ha svarta kläder och en detalj som är hor pink. Är taggad på homecoming! Måste bara fixa ett halsband och ett par skor. Här är min klänning som jag ska ha, men den är rätt lång och jaaa.. haha åh gillar inte att köpa klänningar, det ä drygt för det finns ingen som jag vill ha haha.
Idag söndag, har jag gjort läxa eftersom jag har glömt ehhe lämna in lite grejer. For en sväng till en klädaffär men hittade inte någonting. Var på walmart och köpte sockar, och reese's! Reese's är det bästa som finns, såå hilma underbart gott. Runt 2.30 kom Savannah och hennes pojkvän och hans roommate (som för övrigt bor en timme från New York City) och hämtade mig. Vi åkte till en harvest service. Där åkte vi hay rack ride på cornfälten, åt massa mat och efterrätter (fanns galet mkt mat), sen vare sång och typ en gudstjänst. Träffade roligt folk där så det var trevligt! Nu ska jag äta reese's och göra min film studies homework.
Har bilder från idag men jag har inte min kamera så bilder kommer senare:)
Här är har vi underbara reese's:


Update: tack johanna :D

Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

2oktober gumman:):)

2011-10-03 @ 07:03:07
Postat av: c

Åh det är ju sånna jag sa åt dig att äta:D:D:D

2011-10-03 @ 09:20:07
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: julia

tur det finns reese's i sverige också, är hur gott som helst. :)

2011-10-15 @ 20:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0