If the music is too loud you're too old!!!

Carved a pumpkin

Chillade under ett träd
Senior sunrise, homecoming week! Kan ni hitta mig i bilden heheheee??
Senior games, homecoming week
Senior games, homecoming week.
Senior games!
Euuummmmm..... var i kyrkan idag för att youth gruppen höll i servicen denna söndag = var där både första och andra servicen = kl 8.15 till 12.00. Spelade en mini sketch och min enda replik var att säga  SCHHHHHH ( asså tyst ljudet)! Annars har jag skypat och skrivit klart den där grejen till explorius. Eller jag är nästan klar. Imorgon är det skola, igen. Har filmstudies, us history, lunch YAYYY, study hall och biology 2. Åker med min granne Savannah som vanlt:)
herråååå, herrååå heråååååå

Kommentarer
Postat av: linneaq

jag hittade dig på bilden2!!!!

2011-10-31 @ 11:56:54
URL: http://linnealundgrens.devote.se
Postat av: Hilve Halvegård

Jojo, såga pumpor med tigersåg. Då gör man det på riktigt :-)

Den blev bra.

2011-10-31 @ 18:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0