I believe it's half full not a half empty glass

Hur många veckor är ett sommarlov, äre typ 10 veckor? Jag har i alla fall varit här i 11 veckor! Det är som ett helt sommarlov! Känns som att jag har varit här i typ 2 veckor. Tiden har gått snabbt med andra ord. Jag har det hur bra som helst här! Kunde inte fått en bättre värdfamilj eller hamnat på en bättre skola! Men tro inte att jag glömt er hemma i Sverige, jag saknar er även fast att jag har det bra här:)
Kom just att tänka på hur roligt det kommer vara att träffa alla i Sverige igen! TAGGA DET :D Fast jag vill inte hem än hehe, jag har ju några, typ 7,5 roliga månader kvar! Under den tiden jag har varit här har jag dessutom börjar gilla country music! Spelas mycket sånt här (till och med på homecoming). Några av er har bett om fler videor! Jag har en från senior night som jag kan lägga upp senare nån dag. Nu måste jag göra film studies homework. Det är inte svårt, men det tar tid att formulera sig... nog för att engelskan flyter på bättre och bättre för varje dag!
Här kommer pics från helgen.
Vpappa och vmamma and jag!
Kelby och jag
Boysen
Starved Rocks i söndags :)

Kommentarer
Postat av: eddan

ånej frida inte country musik....... </3

hehe näämen

2011-10-18 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0