Now I've seen you in blue and I've seen you in yellow But only you red will do for this fellow

YAYYY gjorde just klart min filmläxa. Uppgiften var att se en film, kolla på olika tekniker som användes och skriva om dom och hur det bidrar till känslan i filmen, typ. Aja, I'm done!
Tänkte dela med mig av en låt jag har haft i huvudet hela helgen. Från Lördag kväll, och på söndag morgon när jag vaknade var det första jag tänkte "red solo cup"... Sedan var jag snäll och sjön den stup i kvarten för Megan mohaha.
Såhär spenderade jag min lördagkväll! Färgade håret - tack och bock till Randi som gjorde det:) På bilden ser det ut som att jag inte har nå hår kvar men så är icket fallet!
På lördagen var jag och Megan på en mobilaffär och frågade om iPhones. I'm gonna get one!! Är supertaggad! Vet inte om jag ska ta men försäkringen AppleCare+ eller vad den heter? Någon som vet om det är värt eller inte? Funderar på att inte ha den iaf;D I söndags gjorde vi popcorn balls! Enormt mycket socker i dom kan jag bara säga haha. Det var roligt att göra dom:) På söndagkväll gick vi ut och åt, yummie. Lyssna på låten nu så kommer ni också tänka på en red solo cup dududududududuu.....

Kommentarer
Postat av: cornelia

Kööööp applecare!

2011-11-15 @ 08:43:55
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: lisa

jag har den till min mac och det var superbra tycker jag, för jag är så klantig och oteknisk hela tiden :p

2011-11-15 @ 13:13:17
Postat av: Syrran

Köp en åt mig å när du lix är i farten va? Annars kommer jag bli aviiis!

2011-11-15 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0