November 7th 2011

HEJSAN
Jag gjorde svenska pannkakor för nån dag/vecka sedan och jaa här är resultatet. Kanske inte var det smartaste att använda stekgrejen som man använder för amerikanska pannkakor... Pannkakorna blev då inte runda, liknar mer en hammarhaj!
Bild från Chicago, ett köpcenter! Ni får vända på datorn för att bilden ska bli rätt väg hehe.
Shoppade med Kelsey och Maddie i helgen! Dock inte i Chicago men Peoria är inte så tokigt. Hittade äntligen ett par jeans (skinny jeans inte boot cut) YAYY!! Gissa vem jag träffade när jag var och shoppade??? Ingen annan än självaste jultomten! De spelade julmusik för fullt i affärerna och julgranen var uppe. Ehh hallå det var ju halloween förra helgen och två 1000 år kvar till jul. Gal1.
I helgen var jag ju på xc state meet! Killarna hamnade på en 5e plats och tjejerna på 10e. Good job! Det var jäääätttteee roligt att träffa Nellie också :D Vi pratade svenska och folk runt omkring ba eeeeeeehhh what.
Idag efter skolan använde jag min familjs träningsrum!! YAY.
Nu ska jag äte middag, känner hur det luktar gooo mat! heråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0