Lovey dovey, lovey dovey, lovey dovey all the time

Bild från sista football gamet!
JAG OCH NELLIE:) XC STATE MEET förra helgen! Det har aldrig varit så roligt att prata svenska med någon, någonsin haha:)
Bild från helgens shopping!
Tjenahej
Efter skolan igår följde jag med Paige och Kelby till ett ställe som skulle tona rutorna på Kelbys bil. Medan vi väntade på att de skulle bli färdiga gick(!) vi till subway och åt. MMM Chicken Bacon Ranch är den godaste mackan som finns!! 
Igår var det som vanligt träff med kyrkans youth group och denna gång skulle vi samla in mat. Vi delade in oss i grupper och gav oss iväg för att samla in pantry food = skafferi mat. Vi hade en timme på oss, och på en timme hann vi få hur mkt mat som helst kändes det som. Över det 150 konservburkar!!! High School gruppen "tävlade" mot den yngre middle school gruppen eller vad den kallas. De hade ännu mer än oss. Maten kommer typ att gå till folk som inte har råd att köpa mat.
Idag på biologin var det folk från ett college som visade hur man tog reda på vilken blodtyp blodet var. Vi fick vita rockar och blåa plasthandskar när vi skulle labba! Vi gjorde även ett litet test med kiss uääääh. Men det var skoj!
Nu hade jag tänkt gå och se på tv. MEEEn varken min vmamma eller vpappa är hemma och jag kom på att jag inte vet hur man her på tvn... åhh knepigt läge. Det är så många knappar! De lärde mig hur man mer på tvn men det var så längesen så jag kommer inte ihåg. Jag vet att jag har varit här länge, men tvn är alltid på och jag har aldrig behövt he på tvn förut... haha
Hejdå ska försöka klura ut hur man gör

Kommentarer
Postat av: Nellie

Mycket vacker bild Frida, verkligen! ;)

Men du har sa ratt, alskar att prata svenska nar ingen forstar!! Hihih Maste ske snart igen!

2011-11-15 @ 15:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0