RESVÄSKA

Jag var på stan en dag här i veckan och då hittade jag en SVART resväska som var as bra, halva priset till och med. Det fanns bara den svarta resväskan kvar. Därför sa jag till mamma att hon skulle fara och köpa den nästa dag så att den inte skulle försvinna. Eftersom den svarta resväskan var den enda väskan i hela affären på halva priset sa jag bara till mamma: Köp väskan som är på halva priset. Jag kanske skulle ha sagt vilken färg den var... Följande dag ringer mamma och säger att hon har köpt den LIMEGRÖNA resväskan som var på halva priset. LIMEGRÖN?!?!?! Orka att den svarta var borta och att de hade ställt dit en grön! Då hade mamma såklart köpt den limegröna... haha jag trodde att hon skämtade när hon berättade att hon hade en limegrön resväska med sig hem!

Aja, det kommer i alla fall bli lätt att känna igen väskan när den kommer på rullbandet ;)
Den är egentligen inte jättestor, men jag måste ju orka släpa på den! Kommer bli problem hur jag ska rymma allt... JUSTEEEE det där låset, klumpen som är till höger, ett sådant lås (TSA-lås) måste man ha om man ska resa inom USA och vill låsa väskan!
JUSTEEEEE igen, jag var med i ett reportage i VK idag, kan visa sen :)

Kommentarer
Postat av: Schanbanan

Snygg väska, i like it :-)

2011-05-28 @ 15:27:26
Postat av: fridaj

tack schanbanan och inte sean banan :D

2011-05-28 @ 15:48:11
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: Anna

hej, jag fick veta:

att jag som går nv måste läsa in ett års biologi på sommaren, alternativt parallellt med kursen på hösten

att matte 1 och 2 (de nya) motsvarar matte a+b+halva c (alltså måste de tentas av på hösten innan man börjar med matte 3)

annars var det rätt mycket samma, fast vår rektor sa att det såg lite olika ut på olika skolor. Hoppas att du inte får så mycket problem när du kommer hem! :D

2011-05-28 @ 15:53:33
URL: http://annahelgesson.blogg.se/
Postat av: Ellen - College USA 2011

Vilken fin :) den kommer du ju lätt kunna känna igen på flygplatsen

2011-05-28 @ 20:22:22
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: Ellen - College USA 2011

sv: Jag åker genom en organisation som heter study abroad. Dom hjälper mig med alla ansökningar och papper som jag måste fylla i och skicka. Jag kommer inte att bo hos en värdefamilj då jag åker till ett college. Där förväntas man klara sig själv. Jag kommer dock att bo hos min pojkvän, så för mig löser sig allt :)

2011-05-28 @ 22:02:00
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: TUVAALICIA

haha jag har också köpt en EXAKT likadan! :D:D

Oj, shit vilken tur då, för jag hade helt glömt bort att man måste ha ett sådant lås, så då var det ju tur ;)

Däremot så fick jag inte 50 % rabatt utan 30 %, men det går väl också ;)

2011-06-10 @ 18:35:22
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Tänkte bara fråga vad du ska ha för handbagage väska? Ska nämligen också åka till usa, men känner inte för att köpa både en stor och en liten väska :)

2011-07-21 @ 18:07:16
URL: http://aupairlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0