Exakt 2 veckor kvar!!!

Och hur känns det då?
Jo tackar som frågar, det känns fortfarande så himla overkligt! Det känns som om det nyss var jag som satt och läste alla bloggar om dom som var iväg och hur roligt dom hade det. Nu är det min tur. Helt plötsligt är det bara 2 veckor kvar för mig innan jag börjar mitt lilla äventyr. Kommer hem gör jag inte förrän om 10 månader. Haha det känns verkligen konstigt när jag tänker på det! Kan inte fatta att jag snart åker, det går loksom inte in i mitt huvud. Men jag blir sjukt taggad på att åka när min värdmafamilj skriver grejer som vi ska hitta på när jag kommer dit t.ex att dom har köpt grejer till mitt rum eller typ att deras kyrka (mycket i usa är kring kyrkan, det är som ett socialt ställe) planerar typ en samling eller hej välkommen hit-grej för mig och en thailändsk utbytesstudent som också ska gå på Tremont High School. ÅHHHH så spännande :D
Jag är inte nervös ännu, inte nu när jag sitter hemma. För här är allt som så vanligt och det är bara galet att tänka hur det ska bli i USA och allt det där. Jag tror att jag kommer få värsta nervösa anfallet eller nått på flygplatsen eller på planet hahaa.
2 veckor kvar nananananaaaa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fyfan, vart också as sugen på att va utbytesstudent nuu!

2011-07-24 @ 22:10:38
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Linda Tysk

Sv: Vad kul!:) Jag vet fortfarande ingenting om vart eller när jag åker...(n)

2011-07-26 @ 18:44:30
URL: http://lindatm.blogg.se/
Postat av: Linda Tysk

Sv: Gud så kul! Min kompis Jessica sitter på planet påväg till Colorado nu :) Jag är ganska avundsjuk x')

2011-07-26 @ 22:11:25
URL: http://lindatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0