PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER..

.. så står det på en skylt som sitter på dörren in till hallen. Snacka om high school spirit!
.
Tredje dagen på Hell Week är snart avklarad. Bara det sista volleyballpasset kvar idag. Det passet är långtifrån lika jobbigt som morgonpasset, för morgonpasset är jobbigt(!!!). Efter 3 dagar av denna träning är jag död. Har hemskt mycket träningsverk överallt och jag kan knappt tag mig ner för trappen eller sätta mig upp i sängen. Men det märks ändå att träningen ger någonting, det går lättare:)
Taste of Peoria, Samantha och jag med våra tickets

.
I onsdags var jag+värdfamiljen+Josh(värdfamiljens son) + Megan (Joshs fru) och min granne Samantha på Taste Of Peoria. Det var roligt och vi åt god mat, kakor och smoothies. Vi hade många matbiljetter över så vi köpte kakor för resten av biljetterna och for en snabbis till VFs äldsta son och gav lite mat till dem. Trevligheter:)
Igår var det volleyball som gällde. Och jaa det gå bättre och bättre även fast jag fortfarande är sämst :D.
Åkte en sväng till Wall Mart och köpte lite grejer. Det var sjukt billigt! Okej Wall Mart kanske inte är värsta stället men ändå värt haha :D Kolla detta köpte jag och allt kostade 195 kr!! FETT.
Ett par mjukisar, jeansshorts, flip flops, hotpants, 2 thisirtar. Under 200 kr, hata inte Wall Mart.


Ikväll ska vi till Springfield och shoppaaaaa! See ya



Kommentarer
Postat av: monica

Härligt med träningsverk:)

Ja, du fick mycket för lite pengar. Det tycker din moster om.

Kram

2011-08-12 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0