matmatmatmat mera mat

Mina chocolate chip pancakes... mmm inte illa! Gårdagens frulle
Randys frulle.
Just nu sitter jag och äter dessa. Dom är så himla goda! Haha ojjj, det här blev typ en matblogg menmen jag är i USA så det är bara att gilla läget;)
Idag åkte vi till en affär för att hämta ut bilder som jag kan ha på rummet. Min värdmamma  är världens gulligaste, hon vill att jag skulle sätta kort from home så hon har köpt ramar! Justee en pinsam grej, när vi åkte hem från affären hade hon köpt popcorn med typ karamell/äpple på föra att hon var hungrig. Sen gav hon mig, som satt i baksätet, påsen och jaaa haha jag råkade tappa den så allt hamnade på sätet.. OPS. Jag ba "OHHH NOOO, sorryy... Hahah men hon och Randy bara skrattade och Cindy sa att det var bra för hon ska inte äta sådana sötsaker egentligen. Tur för mig!!! (MOA RODMARK, nu vet jag hur det känns att spilla hela tiden hihi puss)

Kommentarer
Postat av: moaa

Hahahaha! Att jag framstår som en som hela tiden spiller i din blogg känns sådär;p men någon som vet hur det känns att spilla, tack frida!:*

2011-08-10 @ 00:44:30
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



Var med och tävla hos http://stylegirl.se om en earcuff! klicka på länken --> http://stylegirl.se/tavling.aspx för att delta!

2011-08-10 @ 01:11:49
Postat av: Hilve Halvegård

asså, Randys frulle såg ut som en riktig smasch hit :-) Var det blåbär? De var ju stora som pingisbollar.

2011-08-10 @ 01:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0