IMORGON ÅKER JAG, SKA UPP KL 04.15

IMORGON IMOGRON IMORGON?!?!?! Nu är det inte länge kvar, PÅ RIKTIGT!!

Packningen: Hela denna vecka trodde jag att jag hade allt under kontroll men icket. När man ska vara borta i 10 månader och väskan bara får väga 23 kilo kan det bli knepigt. Men jag (läs mamma) hade ändå tvättat allt så det var bara att pressa ner i väskan. Jag satt typ och kollade på väskan och ville att den skulle packa sig själv, det hade varit sååå mycket enklare! Det jobbiga var att min värdmamma har dåliga erfarenheter av begbugs (typ vägglöss) så hon är rädd att jag ska dra med mig sådana äckliga småkryp med hem till henne. Därför har hon bett mig om att he ALL min packning i typ vakumpåsar. Och jag måste veta nu vad jag ska ha för kläder i NYC och blablabla orkar inte förklara men det var drygt iaf!
HEJDÅÅ: Säger jag till familjen + elinpelin imorgon på flygplatsen. Jag har sagt hejdå till mina kompisar nu och jag tror fortfarande att jag kommer träffa dem snart. Typ att skolan snart ska börja och då kommer vi ses som vanligt. SEN ÄRE INTE SÅ men det har inte gått in i mitt huvud. Det är så himla ogreppbart (fint ord).
ETT TIPS TILL ANDRA UTBYTESSTUDENTER: Om ni hade tänkt ge ett fotoalbum till värdfamiljen (hoppas värdfamiljen inte läser detta, lite busted) så gör inte fotoalbumet kvällen innan ni ska åka!! Dels för att det är dumt att skjuta upp allt för det blir stressigt, men också för att det är NÅGOT jobbigt att kolla på alla gamla bilder just några timmar innan man åker...........
2 augusti: Är dagen då jag åker = imorgon. Flyger från Umeå kl 06.35 till Stockholm. Från Stockholm - New York kl 10.25. Landar i NY kl 12.55 lokal tid. Tar typ 9 timmar att flyga, så den dagen blir en låååång dag :)
NU SÄGER JAG GODNATT SVERIGE!!!!! Next time you hear from me, I will be in New York!

PS trodde aldrig egentligen att den här dagen skulle komma, och nu måste jag gå och väga min väska. hejsvej
PS nr2 varför fungerar inte enterknappen på blogg.se

Kommentarer
Postat av: beatrice persson

men shit frida, fan va kul :) lycka till och ha så kul. Puss på dig finis!

2011-08-01 @ 23:11:59
URL: http://beaaas.blogg.se/
Postat av: Ellen - College USA 2011

Lycka till :)

2011-08-02 @ 07:34:17
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0