FRAMMEEEEEE HOS VÄRDFAMILJEN, kl 22.12

Klev upp kl 6 imorse, 7.20 gick bussen från hotellet till flygplatsen i New York. Klockan 10 skulle jag och en norsk tjej och en finsk tjej flyga till Chicago men när vi kommer till flygplatsen säger dem att vårt plan är inställt!! Palllaaaaaa...
Hade inte snackat snackat liksom med min värdfamilj tidigare men då blev jag tvungen att ringa och säga att jag kommer kl 6.10pm istället för 1. Haha hörde inte ens vad dom sa för det var så högljutt där jag var. Lite pinsamt heheh! Var inte 100 på att dom skulle komma och möta mig senare!
Det slutade med att jag fick småskynda mig genom säkerhetskontrollen (där man även tar av sig skorna hehe) och släpa på mitt (tunga) handbagage. Jag blev ombokad till ett flyg från NY till Minneapolis. De andra tjejerna åkte nått annat plan! Men det gick bra ändå, fast jag visste inte ens vars jag var på väg när jag satt på det planet. Men nu i efterhand vet jag att jag var i Minneapolis som ligger i delstaten Minnesota. Hade fett tråkigt på flygplatsen iaf.. Därifrån flög jag till Chicago och sedan från Chicago till Peoria där min värdfamilj stod och välkomnade mig :D Det var världens sötaste lilla tjejen som jag träffade på flygplatsen i Chicago som också skulle till Peoria. Så himla gulligt det är när småbarn pratar engelska!
Har varit ute och käkat med familjen och deras barn och deras familjer. Så himla amerikanskt ställe!
Har haft rundtur i huset, tror att jag kommer gå vilse! 
En trött tjej som varit på en miljon flygplatser (känns det som) idag.. ÄNTLIGEN FRAMMEEE!! Lovar er att den där milkshaken är såååå mycket godare än lyxshaken på MAX ;)
och fan vad bloggen laggar.... hihi godnatt pusss

Kommentarer
Postat av: Monica

Skönt att du är framme:) Tur var väl att vi ej visste om dina

äventyr igår. Kram Moster

2011-08-06 @ 08:06:47
Postat av: Anonym

alltså om den är godare än lyxshaken är den fan inte att leka med......

vet du hur jävla avis jag är på dig:(:(:(:(

2011-08-09 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0