Lies will lock you up with truth the only key

Det händer inte mycket på USA fronten. Det är så drygt att ingen vet hur det kommer se ut när man kommer tillbaka till skolan i Sverige igen.. Jag måste bestämma mig ganska snart om jag ska åka eller inte, innan jag börjar fylla i alla papper som ska lämnas in, ta sprutor och betala!

Idag hade vi iaf match (innebandy) mot Dalen och vi vann med 3-2, kulkul:) Mamma har bakat(!!), det brukar hon aldrig göra. Jag måste alltid göra det annars haha. Nu blir det gofika!


Kommentarer
Postat av: Isaaaaa

Jah tycker absolut du ska åka, eller alla dina kompisar bor ju iaf kvar då du kommer tillbaka. :) Fast att förlora 2 år suger verkligen, men du kommer iaf få grymt mycket nya kompisar, först i USA och sedan då du kommer tillbaka kommer du säkert få nya i din nya klass. :D

2010-11-21 @ 13:19:47
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja då kan jag säkert blir din lärare under dina två år kvar i skolan när vi andra gått ut!;) hehe ne men du måste verkligen åka annars kommer jag få sitta och höra ditt tjat om att du ångrar dig!

sååå betalaaaaa ta sprutorna baraa!(L)

2010-11-22 @ 16:52:58
Postat av: ELIIIINNNN

// ELIN

2010-11-22 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0