Allright

Nu har jag funderat hit och dit men äh vafan jag åker! Det ända som skulle hindra mig är om det skulle bli nått helt galet då man ska börja gymnasiet igen.

Det ligger ganska mycket sanning i Elins kommentar (förutom de där med att hon ska va min lärare ahah vilket skämt;))

"ja då kan jag säkert blir din lärare under dina två år kvar i skolan när vi andra gått ut!;) hehe ne men du måste verkligen åka annars kommer jag få sitta och höra ditt tjat om att du ångrar dig!
sååå betalaaaaa ta sprutorna baraa!(L)"



Det är iaf vad jag ska göra nu, har bokat tid den 8 december på en hälsokontroll!
Jag har också hunnit färga håret, 2 ggr. Först blev det rött haha det skulle bli brunt, vad hände? Färgade om och nu har jag typ as mörkt hår istället! Får väl önska mig en färgning hos frisören i julklapp:D



Kommentarer
Postat av: Frida

Jaja, klart jag ska åka. Kommer annars bara ångra mig resten av livet. Så jag hoppas verkligen du också åker.



Till sommaren borde vi träffas nån gång och snacka. Skulle va rå kul ju. :)

2010-11-25 @ 20:26:37
URL: http://usafrida.blogg.se/
Postat av: eelinnn

ja jag röstar på att alla som heter frida åker annars får jag kanske höra dubbelt tjat!

2010-11-26 @ 16:35:05
Postat av: Anna

Hej! Skoj att du ska åka som utbytesstudent med Explorius, det planerar jag med :D Vill du länka bloggarna? Ha det bäst :D

2010-11-26 @ 18:51:19
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu hittade jag bloggen din lilla filur! :D

2010-11-30 @ 21:10:05
Postat av: linisfinis

heyyy you

2010-12-05 @ 12:59:59
URL: http://linajosefinstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0